Kimm47 sende okuma canım bak ben 1 gün önce hastaneye gittim herşey çok güzeldi erkesi gün suyum geldi hemen ağar topar hastaneye gittim zaten ağırlaşmadan valizimi hazırlamıştım Allahtan sonra doktorumu gördüm ağlamaya başladım heyecandan hiç doğumdan korkmadım doktorumda bana annesi kendi erken gelmek istiyor ağlama dedi hemen işlemlerim yapıldı sezeryana aldındım beni konuşturdular gülüştük falan bi baktım bizim bıdık doğdu 😆 sen yorumlara takılıp korkma inan anı yaşa çok güzel bi heyecan çok güzel bi duygu 🥰🥰🥰