Sevgili annelee bugun itibari ike bebegim 15 gunluk oldu.Spinal sezeryan ile dogum yaptim ilk gunler sütüm damla damla geliyordu .Bebegim mememi kavrayamadigi icin birde sarilik olmasin diye mamaya basladik biberon ile verdikm.sonra elektrikli pompa ile süt sagmaya basladiM.simdi cok sukur herbir sagişta 60 cc süt geliyor ama bebrgim hala beni ememiyor bu durum beni çok üzuyor😔😔ona yetemedigimi dusunuyorm mama vererek kötuluj yaptigimi dusunuyorm.Evet sagdigim sütleride veriyodm ama ben istiyorum ki benide emsin .Hem emzirmek anne ile bebegin arasindaki bagida kuvvetlendirir.Cok caresizim acaba ilerde bebegi emer mi beni