Ayum21 Hanımlar uygulamaya göre son 83 günüm kaldı sizce 83 günü doldurur muyum yoksa erken mi olur 🤔 cinsiyetimiz de erkek bu ara da 37 . Hafta da dogursam 9 haftam var 38 de dogursam tam 10 haftam var ama bilemiyorum
mucizegebelik6 Ayum21 bende 28+1 erkek 💙 Ben 37 38 de dogurucam insallah bi sıkıntı çıkmazsa canım sezeryan ile 😀69 gün civarı var yani
Ayum21 mucizegebelik6 Sezeryan sizin tercihiniz mi yoksa doktor mu o şekilde söyledi? Cunk benim boyum kısa doktor çocuk kilolu olursa boyun kısa olduğu için normale zorlayamayiz dedi ama kilosu çok olmazsa normal yaparsın dedi şuan 28+1 1 kilo Suan normal olacak gibi ama bilmiyorum tercihim de yok şahsen hangisi hayırlısı olacaksa o olsun istiyorum zaten iki türlü de korkuyorum .. Rabbim yardım etsin bize
mucizegebelik6 Ayum21 benim ve doktorumun ortak kararı. O yüzden erken gun verdi. 25. Hafta oğlum 1 kiloydu suan kac oldu blmiyorum 2 hafta snrA kontrolüm var. İnsallah saglicakla kucağımıza alırız yavrularımızı
Ayum21 mucizegebelik6 Amin inşallah 🌼 benim de 26+6 Ken gittim kontrole 970 gramdi doktor henüz bana normal sezeryan falan bsy soylemedi bakalım ilerleyen günlerde gorcez Rabbim hayırlısını versin yardım etsin inşallah bize ve diğer gebelere