Ozenc_ Arkadaşlar çift çizgi çıktı 3 tane test yaptım en son adetimde 29 aralıkta oldu adet olucakmış gibi belirtilerde var bu sefer sevinmeli miyim?
Pcoslubiranne Ozenc_ benim son adetim 28 aralik. 1 haftayi gecti gebelik ogreneli. Dusuk tehlikem var hatta igne oluyorum sali günü de kese için cagirdi doktorum.Bence bir an önce kan verin.
ipekveatlas benimde gecikmenin 5. günün de öğrenmistim ve regl olcakmısım gibiydi hep cok ağrılarım vardı normal bunlar. ağrı kesici icmemek icin zor duruyodum hamile olduğumu bildiğimden değil kanama baslasın öyle iciyim kafasındaydım😂
Ozenc_ Pcoslubiranne inşallah tehlikeli bi durumunuz🙏 olmaz Pazartesi kısmetse gidicez çarşambaya kadar dayanamıcam çünkü