Cocolingo Hayat hastanesinde sezeryan olan varmı, 22 sine gün aldım, netleşince bi korku başladı, kaç gece kaldınız, ebelerden hemşirelerden ameliyat ekibinden memnun kaldınız mı ? hemen toparlanabildiniz mi ? Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim
yrnurer Cocolingo Merhaba kac haftaliksiniz şuan sezeryan olarak siz mi istediğiniz. Birde kaçıncı haftada oluyor sezeryaniniz 😊
ogrencianne35 Cocolingo 9 haziran gecesi acil alındım suyum geldiği için ben hastane den ebemizden hemsirelerden çocuk doktorumuz dan herşeyden çok memnun kaldım dr um embiye yılmaz di hatta çocuk dr muz hastane değiştirdi gittiği hastaneye gideceğiz 😍 bu arada çabuk toparladım kızım 7 günlüktü sarılıktan gene hayat hastanesinde yattık ben yanındaydım 16 günlüktü kızım annem gitti tek başıma baktım
yrnurer Hosgeldinbebek Sezeryan olarak siz mi istediniz. Osmangaziye gidiyorum hala gün vermedi doktor bana şubat sonu mart basi diyip duruyor. Suan kac haftaliksiniz
Cocolingo yrnurer evet isteğe bağlı sezeryan, benim eşim yurt dışında olduğu için gün konusunda ben zorladım doktoru yoksa banada gün vermiyordu, çocuğun gelişiminde bi sıkıntı olursa benide 28 şubata atabilir bu şekilde giderse 22 şubatta olucak , şuan 35+5 iz sanırım 38+4 e denk geliyor 22 şubat
Hosgeldinbebek yrnurer 35+2 olacak birazdan :) evt sağlık problemlerim de vardı en başından sezaryen istedim. Normalde 9 martta doluyor 40 hafta ama 28şubat da uygun
yrnurer Cocolingo Şuan 35 ise 22 şubat 39 haftalık filan oluyorsunuz. Erken değil canım bende çok 22 şubat istiyorum ama 38+2 oluyor doktor gelişimine bakarım dedi 🙃
Cocolingo Pelinbebek işte bende senin moduna girdim bugün gün alınca , hem heyecan hem korku var , doktorunuz kim ?
yrnurer Pelinbebek Ücretler ne kadar olmuş hayat hastanesinde Genel anestezi mi olacaksınız belden aşağı mı
Cocolingo yrnurer maşallah canım büyük ihtimalle 22 şubata alır doktorun, ben 35+5 im bugün baktırdım 2600 🤗 seninki gayet iyi , sağlıkla gelsin bebişin 🌸
Pelinbebek Hosgeldinbebek evet inşallah . Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah yavrularımıza sağ sağlim kavuşalım ♥️
Pelinbebek yrnurer 5000 TL doğum + 250 TL pcr testi . Vallahi inanın onu hiç düşünmedim sezeryan doğumum biranlık bir karar oldu düşünmeye fırsat bulamadım daha dün öğrendim sezeryan olacağımı 😓
Cocolingo Pelinbebek benimkide özlem hanım, randevuya gideceğim gece bile uyuyamıyorum heycandan, bu akşam seni düşünemiyorum Allah yardımcın olsun, hastane herhangi bişey istedimi senden ille şu olsun yanınızda gibi ?
Pelinbebek Cocolingo Allahım bütün darda olanlara yardım etsin bu gecenin hürmetine bizleri sağlıcakla evlatlarımıza kavuştursun inşallah 🙏🏻 sadece gece 12 den sonra bir şey yeme dedi ekstra bir şey istemediler . Aslında normal Doğum bekliyordum bebek gelmeyince sezeryana karar verdi Özlem hanım . O kadar şaşkınım ki hala 😓😅