Şu son günlerde çok gaz sıkışması yaşıyorum özellikle de geceleri oluyor. Dün geceden beri çatlayacak gibiyim karnım taş gibi 17 haftalığım ama sanki 5 buçuk aylık gibi duruyo karnım gazdan. Yürüdüğüm halde bi hareketlilikte olmadı. Bir öneriniz var mıdır?