Madamkordalye Hayırlı kandiller kızlar. Femera kullanıp iki tane yumurtamın gelişmesi sizce ikiz çoçuk olacak demek mi?
GulcanDongel Madamkordalye hayır alakası yok. Benim sadece tek yumurta gelişti ikiz gebelik oluşmuştu.
minikmucizemmmmmm Madamkordalye benimde bu ay üç yumurta gelişti çatlatma iğneside yaptırdı doktor bekliyorum bakalım belki üçüz olur 😂
Madamkordalye minikmucizemmmmmm MaşAallah 😊ilk tedaviniz mi benim ilk tedavim olacak iki yıldır evliyim bu ay tedaviye başladık 😊 çatlama sonrası ne zaman gebelik okur test ne zaman yapmalıyız bir bilginiz var mı? 💐
Armess_loya Çoğul gebeliklerde yumurta sayısına bağlı olmakla beraber, tek yumurtayla da olur tek yumurta bölünüp ikiz olabiliyor döllensinde yeterki artık çift yumurta mı tek yumurta ikizimi hayırlısı olsun insallah 🌸
minikmucizemmmmmm Madamkordalye ikinci geçen ayda klomen kullandım o tutmadı. Bu ay ilk kez femara kullandım. Çatlatma iğnesinin 14. gününden sonra test yapabilirsin genelde öyle diyorlar. Ben geçen ay 12. günde yaptım pozitif gördüm sonra adet oldum🥴 bu ay yapmıcam hatta bugün 15. gün ama yapmadım🤭😂
Madamkordalye Benşm de aynı 13. Günüm ama 1 hafta da daha sabredip bekliycem inşallah müjdeli haberler alırız 💐