Kızlar bütün gündür karnıma ağrı ve sancı şeklinde bi şeyler oluyor ama anlam veremedim çok kısa sürüyor öyle ama belimde ya da kasıklarımda değil bebeğim sol tarafa toplanıyor ve orası acıyor acile gitmeli miyim bilmiyorum bebek hareketlerini hissediyorum sonuçta ama bilemedim