trr4457 Merhaba arkadaşlar ilişki üzerinden yaklaşık 5 gün geçti sol kaşığımda bir ağrı var ve hafif bacağıma vuruyor ağrı genelde batma şeklinde gibi bebeğin oluşum süreci olabilir mi sizce
anneolmakzoramagulusuyeter trr4457 geçen ay ben de öyle zannettim ama değilmişim.. sebebini bilmiyorum öğrenirsen bana da bildir ☺️Ama sen inşallah hamilesindir 🌸
Sezginshome trr4457 adet ağrısına benziyor ama hafif daha şiddetli oluyor genellikle kasıklarda oluyor ama.. Ben ilişkiden 18 gün sonra evde test yaparak öğrenmiştim. Adetim de 3 gün gecikmişti
GamzeOkdem @trr4457 Bu kasık ağrısı bende de olmuştu başlarda ama en az 3-4. Haftalarda Rahime yerleşmeye çalıştığı için oluyor canım daha bi belirti olması imkansız
Sdkl trr4457 onu bilemem ama ben sanırım 2 haftalıktı göbek yuvasının orda ağrı hissettim ama durduk yere değil yolculuk esnasında arka koltukta epey hırpalanmıştım bir hafta sonra test verdim gebeydim🙋♀️