bimelek_ Sevgili annelerim 7+5 haftalık gebeyim ilk defa kanama gördüm ve birkaç damla kadar pıhtı vardı. Çok çok korktum sizce normal mi bu? Yaşayan var mı daha önce
Clementinee bimelek_ canım beklemen hata hemen git Allah korusun önlem alınması gerekn bir durum olabilir
Nazlimom bimelek_ benim 3 damla gelmişti gitmiştim doktora düşük önleyici iğne vurmuştu gidin bencede
Goncagl15 Bende kanama yaşadm canm direk dr gittim kese etrafında kanamam varmış yatmamı söyledi doktorum bence bi doktoruna görünmelisin. Kanama hiçbir şekilde normal karşılanmıyor cnkü geçmiş olsn canım