Mucizebeklerkennn İki günden beri ovulasyon testim koyu çıkıyor. Bugün adetle beraber döngünün 14. Günü. Adetsiz olarak döngümun 7. Günü. Dünden daha koyu bugün testim. Sizce yumurtlama mi? https://imgyukle.com/i/oblSzc
GamzeDurmus Mucizebeklerkennn hayır canım daha değil, ama sen değerlendirmeye başla ne olur ne olmaz 🌸
Habus Mucizebeklerkennn öncelikle savsata değil ben de innovita kullandım ve evet bu yumurtlama değil. Vücudunda normalde de lh hormonu olduğu için silik çizgi çıkıyor bu her markada böyle önemli olan t çizgisinin de C çizgisi kadar koyu olması. Ben bu test ile yumurtlamamı gördüm ovulasyon testi sayesinde hamile kaldım hatta bu test ile hamileliğimi fark ettim. Mutlaka her gün aynı saatte yap ve yapmadan 2 saat önce sıvı alımını kes. Alttaki çizgi ile üstteki çizgi aynı koyulukta olana kadar da yapmaya devam et yumurta çatlayınca da zaten yine aynı böyle silikleşecek.
Mucizebeklerkennn Deletedmom_29 devam edicem bana sanki yumurtlama gibi geldi. Belki de yarın daha koyu olacak ☺️
Deletedmom_29 Mucizebeklerkennn Olabilir canım benimde bugün senin gibi çıktı bakalım yarın nasıl olacak 🙏🙏
vesilece Canım o testleri eşin kullansa yine pozitif görünüyor, yani hepsi savsata 🤦🏻♀️ Doktor mfk’yı takip et YouTube yada instagramda. Ben onun yöntemleriyle 2 yıllık hasretten sonra gebe kaldım 🤲🏻
Mucizebeklerkennn vesilece mfk yöntemini denedi karışımı kullandım ama maalesef olmadı. este de iki çizgi çıkabilir çünkü erkekte de lh hormonu mevcuttur
Habus Mucizebeklerkennn resim yüklemeyi keşfedebilirsem kendi testlerimden yumurtlama olan günü atarım 😂