Gebeliğimin başından beri idrar yolu enfeksiyonu ile uğraşıyorum tek kullanımlık ilacı 2 haftada 1 alıyorum aynı zamanda 3 kere fitil 5 kere antibiyotik kullandım benimki kronik olduğu için geçmiyor sadece azalıyor malesef korkmayın doktorunuz her zaman daha iyisini bilir tedavi edilmezse korkun Âllah korusun düşüğe erken doğuma kadar kötü sonuçları var çünkü