Kızlar bunu kaçıncı haftaya kadar kullandınız
anneyimmm42 oksapar kullanıyorum ben canm36ya kadar devam dedi doktorm
Bana ilk gebelikte verilfi 2. De verilmedi
Bende 8 haftalık yeni gebeyim doktorum ecopirin verdi 🤗
34.hfatada bıraktım canim ben
32+0′da bıraktık.
Coraspin içiyorm ben 36da kesicez dedi doktor