Minikmucizem06 Merhaba arkadaşlar yarın sabah randevusuz sabahtan sıra alarak hastaneye gidicem. Daha önce sıra alarak muayene olan var mı aranızda. İstediğimiz doktora sıra alabiliyor muyuz acaba
Zynpc Minikmucizem06 sabah 8 de fiş vrrmeye başlıyorlar gidebilirsiniz istediğime aldım şimdiye kadar sorun olmadı
Emine_eymen Minikmucizem06 cnm ben çoğunlukla randevusuz gittim 2 kere falan randevu aldım sabah 6 gibi hastanede oluyorum fişimi alıp bekliyorum saat 7 buçuk tada kayıtları yapmaya başlıyorlar zaten sonrada doktor bekleme başlanıyo
Mucizem26 Minikmucizem06 yarin 8 40 randovumvar canim oncesinde hep randovusuz gittim o uzun kolidordaki masadan sira alirken necati beye alicam dedim halbuki gitmeden arayip necati beyin ogun oldugunu ogrenmistim sekretere necati beye olsun lutfen dedim adamin polk vardi ama bana başka bir bayana vermis sirayi