minnakkuzumm Çok geçmiş olsun . Bende 25+3 Haftalık hamileyim troid rahatsızlıpım gebelikten önce başlamıştı 12.7 troid değerim gerisini siz düşünün doktor çok önemli bu raddede doz ayarıyla düşüyor çünkü ben öok değiştim şuan memnunum çok şükür 175 ml kullanıyorum ben ilacı gebelik hormonuyla alakalı çıkması ama takip çok önemli 5 olmadığı müddetçe aşırı problem yok dikkat edin ben 2 haftada bir kan verip kontrol ediyorum değerdum mesela doktorlara bırakmadan .Stres birebir yükselticisi bilginiz olsun bu arada umarım stabil değerde kalır 🙏