Ebruf Böyle bir şeyde sezeryan olmasını isteyin neden normal olmasını bekliyorsunuz ki riskli bir durum bebek suni sancıyı kaldırabilirmi ben böyle seyi göze almam şekerim var suyum az bir sey fazla bebeğim baş aşağı pozisyonda doktorum normal riskli olur diye hiç terettüzsüz sezeryanı kabul ettim bencr riske atmayın sonucta sezeryanda bir doğum