Çok geçmiş olsun. Bende aynı durumdayım canım 🤦 bi yakınimdan hava makinesi duydum. İlaçsız saf su ile onu denicem. Bide burun kenarlarıma viks sürdüm.biraz açtı.
Ama geceleri öksürük ten uyuyamıyorum. Sizinde öneriniz varsa bende o konuda tavsiye isteyebilirim