MislinaDerin Merhaba anneler 37 haftalık hamileyim bir an önce doğum yapmak istiyorum çok sabırsızlanıyorum artık korku da var tabi 🤭 Sizler kaçıncı hafta da doğum yaptınız?
Canselyaren MislinaDerin kızımda 35 TE doğum yaptım şimdi oğluma hamileyim 34 haftalık bklm ne zmn doğar,😃
Busra-61 MislinaDerin bende 37 haftalığım bu akşam çok kasıldı çok sancı girdi belime bacağıma karnıma dedim heralde geliyor 😂 1 buçuk 2 saat böyle cektim sonra duruldu ama bu sırada bebek sürekli kendini topladı bıraktı bakalım ne zaman gelecek nasıl gelecek 🤦♀️
EsilaMiracAyazEren_Moms MislinaDerin Hahaha ikisi de değil… Ben iki bebeğimi de 40+3 te doğum yaptım. Bakalım bu kaç haftalıkken doğar 🤪
MislinaDerin Busra-61 benim de oluyor ara sıra sancım her defasında geliyor diye seviniyorum sonra geçiyor 😬
EsilaMiracAyazEren_Moms MislinaDerin Bende istemezdim beklemek ama günü o zamanmış Allahın işi işte 🥰