giresun haftası iyice ilerlemiş ablam da bebeği makat geliş olduğu için sezaryen oldu 39’da aldılar onun bebişini de. Kilo olarak da diğer ablam 2.200 dogurdu hiç küvözde kalmadı, sütün de gelir hiç kafana takıp olumsuz düşünme, yetmezse yeni doğan için mama alır verirsin dert etme. Sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🥰🙏🏼