Merhaba anneler doğum başladığını nasıl anladınız ilk başlarda nasıldı kaç dakika sürüyordU nasıl ağrıydı şuan benimde hep yaşadığım yalancı sancı gibi kasılıp ağrı oluyor daha 5 dakika bir olmuyor ama bir iki sattir ağrım oluyor sizce nedir 38+6 haftalığım