Mucize7 canım yaptırmadım ama fetal dna dır senden kan alınıyor yurt dışına gönderiliyor burda yok yapan sonucuda baya uzun sürüyor. 2li test normalse gerk duymuyorlar dr lar bazı dr larda prim kasıyor herşeyi yap diyor. Ben ikili yaptım 3lü 4lü yaptırmıyorum drum gerek duymadı tabiki herşey allahtan herşeyine kabulüz o kadarına da gerek yok bence. Yaptırıcaksan tüm organlarına ve cinsiyetine kan grubuna kadar herşey çıkıyor.