Medine0123 benim bebekligimde vardı. Ben kalbimde delik olarak doğmuşum. Ama doktorumun söylediğine göre gebelikte bebeklerin yüzde ellisi kalbi delik dogarmis tıpkı kafasındaki bıngıldak yumuşak doğduğu gibi zamanla anne sütü ile büyüdükçe kapanirmis ben anne sütü icmemisim çok cabalamislar birazda cahillige gelmiş o yüzden kapanmamisti ve ameliyat olmuştum inşallah dogmadan kapanir kapanmaSa da endişe etmeyin zamanla kapandığını kendi kalp doktorum söylemişti Rabbim sağlıcakla kucağınıza aldirsin inşallah 🙏🏻😇