Elissssss 2.ayımdayım sürekli burnumda aynı koku. her yemeğin kokusu bana aynı kotu koku olarak dönüyor. Bu yüzden kokulu yemek yiyemyorum. Boyle olan var mı aranızda?
Melikekorkusuz Elissssss ayyy aynı benn 8 haftalık hamileyim bende biraz azaldı şükürler olsun ama bi iki hafta kadar doruklardaydı her koku o kadar kötüydü ki hepsi aynı geliyordu kokusu parfüm yumuşatıcı kokusu bile o derece sonra sonda azaldı evi sürekli havalandırarak sürekli balkona çıkıp temiz hava alarak geçiriyorum 🤷🏼♀️
Gizemin-minnakI @Elissssss ben de 4. Ayıma kadar sulu yemek tavuk et yumurtadan tiksinmiştim . Sonradan geçiyor .
Madonna Benjmde 4 aydan sonra başladı canım kokular aynı kokuyordu hersey bende bu durum hafifleyene kadar kahvaltiliklar ve yoğurt yedim hep şimdi bazen yumurtada zorlanıyorum ama bir tane muhakkak yiyorum yemeye çalış bebeğin için
Gizemin-minnakI @FKHA geçiyor. Ben işe gidip gelirken minibüsten iner sokaklara kusardım . Ama geçti 4. Aydan sonra .