Seda_krmnli42 Edaeda06 vala geçmedi mi geçmiyor ya 29 haftalık oldum hala prilam kullanıyorum bi çaresini bulamadm 😊
Merveonay Edaeda06 gece 2 tane yatmadan al bir tanede sabah bi ara benim atak dönemiydi o halde bile geçmedi doktorum sadece 5 gün kullanılabilecek başka ilave bir ilaç vermişti iyi gelmişti doktoruna bilgi ver yeni ilaç yazar canım
Hamile_anne27 Edaeda06 canım bende 14 haftalığm hala kullanıyorum. Onun dışında bana ayva çok iyi geliyor sen de bi dene umarım tez zamanda geçer
Hilalbasak Edaeda06 kuzum dogum yaptigim gune kadar bulanti cektim.Hatta sabah doguma giderken bilr prillam alip oyle gittim yani caresi cok yok maleseff
Edaeda06 Merveonay alıyorum ama sanki daha çok artırıyor ben de başka bir çözüm bulmalı yarın ilk işim aramak olucak
annenur Hilalbasak peki doğumdan sonra şak diye kesiliyor mu bu bulantı ya 😂🙄🙄 bende de hala devam ediyor ve artık 3 kesmiyor 4 e çıkacağız gibi
Hilalbasak annenur kuzum sanki kesilmicekmis gibi geliyordu bana ama kesiliyor tabi😀😆😀😆hatta ertesi gün kana kana kahvalti yapmistim .9 ay aradan sonra ilk defa kokmadan tiksinmeden yumurta haşlaması yemistim😀😆😀😆