MgeEGezer Arkadaşlar sezaryen olalı 1 hafta oluyor sağ taraf dikişin üzerinde hafif şişlik var yaşayan var mı bu durumu???
Phlvn MgeEGezer bende de vardi o dikisin bittigi yer oldugu icin oluyormus canim doktorum soylemisti o sislik gidiyor ama uyusukluk devam ediyo yani ben ameliyat olali 1.5 ay oldu o uyusukluk hala var