busrabadur1 Kızlar merhaba bugün kontrole gittim 16+0 haftalık hamileyim doktor amniyotik bant gördü kesemin içinde yaşayanlar var mı ? Sonradan geçiyor mu ? Google’dan araştırınca çok kötü şeyler yazıyor canım sıkıldı. İçime ateş düştü 😰
Hkrcy busrabadur1 hiç duymadım. Doktorunuza sormadınız mı, nedir bu, riski var mıdır, gebeliğimi olumsuz etkiler mi diye?
busrabadur1 Hkrcy Sordum tabiki şuanlık risk yok ama ilerleyen zamanlarda bakmamız gerekiyor dedi internette çok kötü yorumlar var