Hamile_anne27 ben normalde içmezdim fakat son 2 aydır nerde görsem canım istiyor ve iciyorum şu zamana kadar bebeğin suyunda sorun yoktu ama artmış doktor şekeri kesmemi soyledi bu yüzden colada da çok fazla şeker olduğu için kestim içmiyorum sende kendine ve bebeğine zarar verme canım bence