selinbirincisezen Bir kısım sürülmez zararlı derken bir kısım da hiçbirşey olmaz sür diyor ??? Sizce hanımlar sürmeli mi sürmemeli mi🙄🤣
esredn selinbirincisezen ben sürmedim. Ojeden ziyade asetonu oje çıkartıcı her türlü ürünü solumak zararlı bu süreçte.
Merveonay selinbirincisezen Ojenin bebekle ne alakası varmış ya kafayı yemişler artık 😂😂 ojeyi geç ben çoğu zaman takma tırnak kullanıyorum kalan zamanlarda oje rahat ol o kadar ince düşünürsen şampuan zararlı mı onuda tartışmak lazım
Simsim60 selinbirincisezen walla o zararlı bu zararlı yediğimiz içtiğimiz herşeyin organik olduğunu mı düşünüyorsunuz mesela…sizin için demiyorum genel söylüyorum 😊 elimizden düşmeyen telefonlar nasıl radyasyon yayıyor ama sürekli elimizde!
selinbirincisezen Merveonay o kadar haklısınız ki… bir tanıdığım sanırım kokusundan ötürü zararlı olabileceğini söyledi korkuttu beni 🤣🤣🤣
Merveonay selinbirincisezen Ne kokusu oluyor Allah aşkına ya sakınan göze çöp batar derler o kadar ince düşünmemek lazım bence şahsen ben rahat bir insanım o yüzden kasmıyorum 😂 saçta kestiriyorum boyatıyorumda gelen Allahtan olacaksa birşey illaki bir vesilesi sebebi olacak morundayım biraz ben 😂 o yüzden saç boyama yok oje sürme yok saç kestirme yok Cola içme falan kulak arkası bende hep doktorumda biliyor bişey demiyor sadece abartma diyor o kadar kasma rahat ol yani 😘
Nur-01-35 Ben sürmüyorum bıraktım içindeki koruyucu maddeler tırnak dibinden etlere mi ne geçiyormuş. Ay çok önemli değil ojede sürmem şart değil yani en ufak bile soru işaretine tahammülüm yok cunki
FusunF selinbirincisezen valla ben sürüyorum doktora sordum ojeye gelene kadar neler zararlı demişti birşey olmaz bence annem 3 çocuğuna da her bakımını yapmış ojede sürmüş bir sorun olmamış 😂