Doğumun acı veren kısmı sancıdir birde üstüne suni sancıyla delirtirler bu yüzden bu ikinci hamileliğim de evde sancimi çekecem ki ne hemen suni sanciya gerek kalsın nede alttan muaneye . Birde kesi dikis uyuşuk olduğu için hissetmiyorsun hiç bir acı sancınin önüne geçmiyor