Acremine girdi canım 10 gün kaldı erken doğdu zaman hiç bir sorun yoksa bile gözlem amaçlı alıyorlar muhakkak.solunum sıkıntısı yoksa,emme refleksi varsa,enfeksiyon yoksa sadece 10 gün tutuyorlar.bizim ki 1 hafta enfeksiyon tedavisi gördü hafifti enfeksiyon çok şükür.emme çağırdılar meme tutunca taburcu ettiler.