[silindi] bende bugun sehir hastanesinde kontrol oldum biri 2.5 3.00 gordu perinatoloji 3.00 gordu baska bir doktor 3.00 gordu baska yerden bende kan verdim.istanbula gidicekmis onu bekliyorum bana serklajda uygulancak cunku bende rahkm agzi yetmezligide var. Kan sulandirici igne kullaniorun, progestan fitil kullaniyorum.. ilk bebegimi erken dogurdum 1.5 aylikken kaybettim … bundada bi stresi yasamak huzrsuz etti