Zhr42 rabbim şifa versin inşallah hiç canınızı sıkmayın, üzülmeyin bol bol süt sağın ki sütünüz azalmadan artsın.. 3 günlükken bende hastaneye yatırdım bebeğimi ışık tedavisi aldı, çıkardıktan sonra da saat başı emzirdim attık çok şükür sarılığı. Strese girip sütünüzü azaltmayın sakın..