Ben hamile taytı aldım bi kaç tane koyu renkli, sürekli kullandığım üstler zayıfladığım için hala oluyor. İç çamaşırını da göbek altına gelen kesimlerden giyiyorum normalde hamilelikte de kullanımı rahat oldu benim için. Bütçenize ve zevkinize göre karar vermeniz daha uygun olur sanki 💗