Kızlar, geçtiğimiz pzt günü şeker yükleme için hastaneye gidecektim. Fakat rahatsızlandığım için gece test yaptırdım covid olduğumu öğrendim. 27+2’deyiz. Yani 28. haftanın içindeyiz bildiğim kadarıyla. Haftaya pzt’ye kadar karantinadayım. Salı gününden sonra 28 hafta da dolmuş olacak. 28’den sonra şeker yükleme yapılmıyor mu? İkili test vs gibi bunun da bir süresi var mı? Bebeğim ilerden gittiği için şeker yüklemesi yaptırmak zorundayım.