Annecimm22 Nesguik çok canım istedi süt üzerine döküm saldırarak kaşıklamak istiyorum yiyen oldumu bebeğe zararı olur mu
1anne1gebe Annecimm22 valla ben her sabah oglumla yiyom😁 27 haftalik olduk bi zararini ne gordum ne duydum nolcakki?
Mervepera Annecimm22 aklima getirdin Süt bende içmediğim için öyle gevrek yada süte katılan toz dan içiyorum arada dur kalkıp yapam bende🤣
Deletedmom623737 Annecimm22 Hamileliğin ilk 3 ayı ara ara yiyordum mide bulantıma iyi geliyordu 😅 şimdi de bebe büskivisine dadandım haftada bir yiyorum fazlası bana sonra dönmesin löp löp et olarak 😅😅
Crnnn7 Annecimm22 neden zararı olsun ki tahıl gevreğinin akıl var mantık var bu şekilde hamilelik geçmez bence haberiniz olsun. Çok kasmayın bana göre.
Annecimm22 annelinkoo1 hazır gıdalar zararlı diye o tarz şeylerde de çok fazla zararlı diye yemiyordum ama canım aşırı istedi eşime aldırdım ama korktum zararı olur diye
Annecimm22 Deletedmom623737 hamilelikte her şey mübah bebişlerimiz sağlıkla gelsinler sonra gider Bi şekilde kilolar
Mervepera Annecimm22 helal olsun canım hatırlattın iyi yaptın Süt dolapta bozulacakti aklımdaydı cikmis göbuse indi bile🤭🤭
Annecimm22 Crnnn7 paketli gıdalar pek sağlıklı değil hamilelikten öncede dikkat etmeye çalışırdım ama hamilelikle beraber biraz daha dikkat etmek istiyorum kendim değil onun sağlığını korumak için