Nihal-7 Suna007 aynıyız bende 37+4 um Kasılmalar bendede oluyor özellikle akşamları ama düzenli değil 🤰
Gizem93 eslemsi ya suyun geldigi nasıl anlasiliyor korkuyorum anlamam diye benimde ozellikle gece ve sabah cok sert oluyor karnım suyum gelir mi diye tetikteyim hep😀
ZEYNEP2025 eslemsi Benimde 37 haftalik ama 1 aya yakindir bu sertlesmeler oluyor karnimin bi tarafi digerinden daha yuksekte o derece yamukluk var bu suyun yakinda gelecegi anlaminda mi
Broca Merhaba 36+2 deyim benim de özellikle akşam saatlerinde taş gibi oluyor karnım. Öyle ki uyuyorsam uyanıyorum sertlikten. Bu doğumun yaklaştığına dair bi belirti mi acaba? İki gün sonra randevum var ama o zamana kadar doğurmam inşallah öyleyse😅
eslemsi ZEYNEP2025 bilemiyorum canim ama karin sertligi iyi bisey degil benimde hep sertti. Gerci ben bekarken bile aksamlari karnim sertlesirdi gazdan siserdi. Gelirsede gelsin normal dogum zamanina kadar iyilesmis oluyo insan iste ne guzel
ZEYNEP2025 eslemsi Doktoruma soyledim karnim cok sertlesiyor diye bir tepki vermedi bana dun iyi yada kotu . 9 gun kaldi sezaryen olucam oldi ki suyum patladi sertlesmeden dolayi normal doguma mi alinmis olucam .
eslemsi ZEYNEP2025 yok acilen sezeryama alirlar eger siz sezeryan istersemiz ozel hastaneyse ama devletse sevlet normale zorluyo
Gamzeli_anne_ 37+2 yim ne zaman dogurcam diye bekliyorum 😂 farkli bir belirti varmiydi sertlesmeden başka