Kızlar 25 haftalık hamileyim ve şimdiye kadar 8 kilo almışım😔 doktor çok fazla dedi..hiç yürüyüş yapmadım çok hareketsiz kaldım bir de bebek beslensin diye hep kaşar yedim ama bildiğiniz 8 aylık gibiyim😔 bu saatten sonra en fazla 3 kilo al dedi doktor da bu nasıl mümkün olucak? Allah için varsa bi çözümü yapayım