Byztrn 13 haftalık hamileyim belim kasıklarımda bir iki gündür ağrı oluyor daha önce kaybım olduğu için endişelendim böyle olan var mı
tazebiranne_hg04 Byztrn aşırı dayanılmayacak ağrı normal değil doktorunuza danışın eğer o kadar ağrılı değilse sorun yok diye biliyorum ama siz genede doktorunuza danışın bu durumu
Shr1999 Bende 10 haftalık hamileyim 2 3 gün ust ustte öğle oldu doktora yazdım doktorumda kanama olmadıktan sonra sorun yok bolbol dinlen 1 2 gun daha geçmez se gel dedi
Anne1010 Evet bende öyleym canım. Sağ bacağımı sürüyerek yürüyorum aşırı derecede ağrı var ama normal dendi. Endişe etme geçer inşallah. Şu günler torgun yorgun akıp giderken mübarek gün yüzü suyu hürmetine Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı masip etsin. 🤲😊