Jejee benimde lavaboda ayagım kayıp bacaklarım ayrılmıştı dayanılmaz bi acı oluyo yürürken ama otururken olmuyodu eger otururkende oluyosa yani sadece yürürken degilde sürekli agrıyosa doktora bi görün bana doktor o şekilde söylemişti kanama leke olursa gel demişti olmadı şükür ama üç dört gün agrıdı bacaklarım