Edagg Kızlar 34+4 üm bebeğimin kilosu 2200 cikti biraz geride hep böyle oluyor bi gidiyorum normal bi gidiyorum geride napmam lazim anlamadim lütfen fikir verin 🙏🏻
Burcusenkoc Edagg yumurta , süt, muz, kaşar, ceviz, brokoli, ıspanak et ve balık bunlar çok kilo aldırıyor
Diloss_14 Kaşar peyniri aldırıyormuş birde rondodan muz ceviz bal süt karışımı yapıo içiyorlardı aldırıyormuş bazı bebekler de naparsann yap minyon doğuyor canım😕
Suzan-mustafa55 Edagg ozaman benimki daha küçük 32 haftada 2 kilo doktor normal diyor piyasada muz kaşar bırakmadım vallahi yediğim bana yarıyor galiba benim kuzu parmak çocuk
charlottececi Edagg sabahlari muzlu ballı cevizli süt için :) tahin pekmez yiyin. Ya da tahin helvası vs. Her gun mutlaka yumurta ile kahvalti yapın. Avakado bebekler icin cok faydali bebege de guzel kilo aldiriyor. Ondan tuketmeye calisin. Kahvaltinizdan kasar peynirini eksik etmeyin. Ara ogunlerde meyve yiyin bol bol su icin. Ogunleriniz protein karbonhidrat ve sebze acisindan dengeli olsun ve ogun atlamayin. Kuruyemis tuketin mutlaka. Cig daha faydali diyolar. Kavrulmus yerseniz de tuzsuz olmasina ozen gosterin odem yapmasin 😁 ben bu yazdiklarimin cogunu uyguluyorum. Daha erken haftalardayim ama ikiz gebe oldugum icin dikkat etmeye çalışıyorum. İki bebege birden kilo aldirmaya çalışıyorum 😁 18 haftaligim daha ☺️
Edagg charlottececi sizin işinizde zor Allah yardım etsin yememe içmememe özen gösteriyorım aslinda 2 haftada yarım kilo vermişim onunla alakasi olabilirmi bilmiyorum
Edagg Deletedmom623737 1 hafta geriden geliyor ama hep böyle tam toparliyorum diyorum gene geriye düşmüş benimde morelim bozuluyor ister istemez
Deletedmom623737 Edagg Canım daha düşük olanları gördüm 1500 1700 gramlarda kalan sıkma canını bol bol besin almaya devam et moralinin bozukluğu iştahını kapatır sonra
Sena1299 Edagg muz çok aldırıyor günlük 4 5 tane tüketebilirsin, son aylarda alıyor zaten biraz zayıf olması iyi, normal doğum istiyorsan orta kilolu veya zayıf olması ideal
charlottececi Edagg sagolun ☺️ kilo vermemeye calisin porsiyonlarinizi biraz buyutun. İnsallah kilo alacaktir almazsa da uzulmeyin saglikli olsun da. Arkadasimin bebegi 2 kg dogdu kuveze de girmedi saglikli olunca ☺️
Deletedmom623737 Edagg Hayır canım sen düzenli besleniyorsan zaten bebek kilo almaya devam ediyor benim bebegim kilo almaya devam ediyor mesela şuan ben 1 ayda 1 kg almışım sadece
elisamelisa101 Deletedmom623737 aynen öyle ben 33 haftalık bebegim hala 1300 gram asla kilo almıyor kan akışı vs herseyi iyi gelişimi geri işte önemli olan sağlığı
DuyguLina_ Edagg ben ilerde gidiyorum normalde 1 hafta ilerideydi ve ben şimdi söyleyeceğim şeyleri yapıp 3.i hafta sonra gittiğimde bebek 1 kilo almış ve 3 hafta ileride çıktı gelişimi. 1.600gr dı. 3 hafta da 2.700gr oldu ve 3 hafta ileride çıktı kilosu. Keçiboynuzu özü ( aktardan aldım organik 700gr lık şişe 4 günde bitirdim ve yenisini aldım yani 3 haftada 3 şişe ) Günde 2-3 tane muz. -Sabahalrı haşlanmış yumurta ve kaşar peyniri. -Dondurma. Bende işe yaradı yani hele hele pekmez içmek. Pekmez içmeden gittiğimdeki gelişimiyle 3 hafta da 3 şişe pekmez içip gittiğimde ki gelişimi ortada. Diğer saydıklarımı hep yemeye çalışıyordum zaten ama keçiboynuzu özünü bu 3 hafta içinde tükettim ve bana çok fayda sağladı. 32+5 de 2.700gr bebek 🧿
Eceguldemir55 DuyguLina_ Ben de keçiboynuzu özüne başladım nasıl yediniz acaba? Benim bebeğim tek damardan besleniyor ben de özellikle dikkat ediyorum şuan 28 haftalık kilosu haftasından 1 hafta önde çok şükür ama doğuma kadar gerilik de olma ihtimali söz konusu hep dikkat etmem lazım.