CEYLAN1221 Mrb arkadaşlar gebeyim ama uştrasyonda görünmedi kanda görünüyor 2 gündür kahverengi akıntım var aranızda bu durumu yaşayan varmı
cgnduru CEYLAN1221 canım benim 13 Aralık son tarih. Ama 5. Haftada ben keseyide bebegide gormustum.. benim ilişki sonrası kanamam oldu ama şükür bir şey yok progestan kullaniyorum… lekelenme vs iyi değil istersen 1 hafta sonra tekrar git belki kimyasaldir
Htc0606 CEYLAN1221 Bende aynıyım 28 Aralık ama kese görünmedi. Yarın tekrar gideceğim. Hcg değeri yükseliyor, kanama vs yok
Saliha-Nur-Durgun Çok yeni olduğu için ultrasonda görünmemiş olabilir , ilk zamanlar kahverengi akıntı normal diyorlar . Yerleşme kanaması olarak biliniyor. Hayırlı olsun bebişiniz😇
Moco_44 CEYLAN1221 canım son yaptıgın aralıgı. Kaç gün sonra yaptın biraz düşük çıkmışda. Bende son adet tarihim 15 aralık bende daha görmedim bebegide keseyide inşallah görürüm
Moco_44 CEYLAN1221 birAz düşük çıkmış o aralık istersen bir kez daha yatır. Bir doktora başvur tedbir amaçlı
Mrvsglmm CEYLAN1221 Hiç üzülme canım bu ay tekrar deneyin diğer aya olucaktır kimyasal gebelikten sonra hemen oluyo benimde ilk öyle olmuştu diğer aya hemen tekrar hamile kaldım şimdi oğlum 3 yaşında