Duy_gu EdaYaren07 genelde 5 i geçince var deniliyor canm inşallah vardır fakat betanı takip etmen gerekiyor artış varmı diye
Sdkl EdaYaren07 çok erken henüz ama bildiğim kadarıyla iki günde bir kan verip bir önceki değerin neredeyse 2 katı değere çıkmış olduğunu görmek gerekmiş sağlıklı bir gebelik olduğunu anlayabilmek için.
ipekveatlas bu değerle evet hamilesin çok çook yeni. iki günde bir kan verip beta değerinin nasıl yükseldiğine bakılmalı. %60-70 civarı yeterli oluyor, hayırlı olsun😍
Nisak İlk öğrendiğimde deger 11di Referans değeri 25tir, sizinki negatif sayılıyor dedi Su an 25 haftalık gebeyim🙈