Merhaba, bilenler yardımcı olursa çok sevinirim. birkaç güne 32+0 olup doğum iznine ayrılacağım. 40. Haftada doğum yapmazsam mesela 37+0 da geldi o zaman 5 hafta kullanmış ve 3 haftam boşa mı gitmiş olacak? Yoksa doğum sonrası 8 haftaya eklenecek mi bu 3 hafta ?