Elif0611 10+3 hamileyim çok çok şiddetli dişim ağrıyor böyle bir ağrı yok kulağıma kadar atıyor daha önce dolgulu olan kanal tedavi yapılması gereken 1 senedir ağrımayan dişim ağrımaya başladı kafamı duvarlara vurmamak için zor tutuyorum kendimi lütfen bilen yazsın ne yapabilirim hastanelerde randevu yok acil bişey yapar mı karanfil ve parolda artık işe yaramıyor çenem bile ağrıyor düşünün lütfen bilgisi olan yazabilirmi
Mevaninannesiii Elif0611 aynı durumu ben de yaşadım berbat bir şey geçmiyor geçmiyor geçmiyor 🤯 bolca süt yoğurt tüket canm
Minigin_annesi0 Elif0611 çok geçmiş olsun. Abimin eşi hamileyken diş ağrısı çekti sizin gibi kadın doğum acile gitmiş bi kağıt vermiş doktor sonrasında diş hastanesi aciline gitmiş antibiyotik vermişlerdi
mammaaa33 Elif0611 ben 13. Haftada kanal tedavisinin yarısını yaptırdım rahatladım kalanını doğumdan sonra yapacaklar
Gamzeaydin13 ilac olarak parol kullanabilirsin diye biliyorum hastaneye gitsende bişey yapmazlar dişini cekmezler cnm hamile olduğun için
Minigin_annesi0 Elif0611 zararlı olsa vermezdi canım. Diş doktoru o kağıt olmadan vermemiş ama ne kağıdı bilmiyorum kadın doğum vermiş
ZEYNEP2025 Elif0611 Iltahap kapmis demek ki ondan fayda etmiyor bisey acile gidin discilige antibiyotik verirler iltahap kurumadan agriniz gecmez . Randevu almaniza gerek yok bu durumda .
ZEYNEP2025 Elif0611 Bide dis cekimi yaptiracaksaniz eger kadin dogumdan rapor isteniyor ilac icin biz rapor almadik dogrusu.
NeseA Canım hep gebelikten oluyor,benim de baslarda bütün dişlerim ağrıyordu sızlıyordu çok rahatsız ediyordu, hiç birşey yapamıyordum. Şimdi çok şükür geçti ağrı inşallah bi daha gelmez.Rabbim sanada şifa versin inşallah 🤲🏻😘
Ege25 Elif0611 Canım hiçççç boşuna bekleme boşuna parol ve karanfildi karanfil yağıydı uğraşma geçmiyor ben 5haftalıkken senin gibi oldum Acile gittim parol serum bile taktılar ama geçmedi 1hafta 10gün deli gibi ahladım dişçiye gittim largopen antibiyotik verdi kadın Doğum doktoruma sordum okadar ağrıyı çekilmez kullan dedi diş agrısı düşüğe ve erken Doğuma neden oluyormuş hatta antibiyotiği kullan 3ayın bittikten sonra izin kağıdı veririm gerekirse çektirirsin dedi
MasalDila Ben raporaldım çektirdim özelde ama hamileligin 2nci 3 aylık dönemde yapıyorlar dişindeki çürügün daha cok zarar verdiğini söyledi doktorum