Esaesa Bence korkma kendine güven benimde ilk olacak nasip olursa sorun olmadığı sürece normal istiyorum.İnşallah öyle olur🤲🏼 İkisindende korkuyorum ama normal 1 gün çekeceksin,sezeryan ömür boyu.Annemden biliyorum çünkü göbeğindeki dikiş yeri ara ara yara olur,su toplar falan sıkıntısını hala çekiyor malesef.