Kendineanne seddkilic05 aynısı benim başımda pekmez zencefil katıp yeyin atesinizi kontrol altında tutun benim miniğim suyu azaldı ateşim çıkınca 35+6dayiz caylardan nane limon öksürük varsa da ayva kaynatın hatta fırında pişirip yiyin Allah sifa versin inşallah
EgesMomm seddkilic05 Benim doktorum günde 1 bardak bitki çayo içebilirsin demişti gebeliğimin en başından beri sık sık içiyorum günde 1 bardak olarak. Ihlamur papatya vs
Behiye_Ak seddkilic05 ıhlamur tüket. Pastil veya streplis al eczanelerde hamilelere uygun olanları var.ateşin çıkınca hemen parol içip duş al ateş hamilelikte iyi değil . geçmiş olsun Allah şifa versin
Oznurkk seddkilic05 ben covid im hemşire de doktor da ıhlamur içebilirsin dedi. Sende içebilirsin korkma 🌸
seddkilic05 Kendineanne ateşim geceleri çıkıyor hemen müdahale ediyorum doktora gitsem mi bilemedim parol da içiyorum dediklerinizi de yapıyım çok teşekkür ediyorum
Duygudikicidkc Ihlamur içebilirsin adaçayı yasak sadece bal limon iç parol ilaç içebilirsin doktorum bana bunları önerdi bol meyve
Kendineanne seddkilic05 çok şükür bol su tüketin Allah esirgesin parol ü de altı saatte bir alabilirsiniz demişti doktor.
EgesMomm seddkilic05 Bence sorun olmaz limonlu için faydasını görürsünüz inşallah. Bende 35. Haftamdayım her gün 1 bardak içiyorum neredeyse. Buna dayanarak tavsiye ediyorum😊 çok geçmiş olsun
seddkilic05 Behiye_Ak ayyy cidden mi tamam yarın ilk işim almak olacak. Ever ateşten korkuyorum hemen her yerimi ıslatıp bir şeyler yiyip parol içiyorum. Teşekkür ediyorum Amin hepimize inşallah