Seda_krmnli42 Merhaba annişler biberon alıcam ama bilemedim hangi marka iyi olur. İlk bebeğim biberona alışıp meme reddi yapmıştı bunda öyle olsun istemiyorum varmı bunun önüne geçebileceğim bir biberon markası
Dilara95 Seda_krmnli42 hangı bıberonu denedıysem tutmadı weenin anne gogsune yakın olan bıberonu cok sevdı 6 aylık hala ıcıyo :)
Ozlem2206 Seda_krmnli42 anne memesine yakın dedikleri için avent aldım cam olanından 120 ml lik ama bende tedirginim ilk etapta sütüm gelmezse mama vericez ve mecburen biberon kullanıcaz meme reddi olursada napayım sağar içiririm aç kalıp sarılık olmasında yavrum
MerveNur- Seda_krmnli42 ben mamajoo aldım bebeğim 9 günlük henüz meme reddi yaşamadım ama arada çok mızmızlanıyor sanırım biberon gibi hızlı süt akmadığı için☹️ chicco ydu sanırım kendi kendine damlatmayan bi biberon almanızı tavsiye ederim benimkinde bebek çekmese de damlıyor
SerraveAnnesii Philips avent 120 ml cam biberon aldım anne meme ucuna yakın diye çok tavsiye ediyorlar
Morprenses SerraveAnnesii ben de bişey sormak istiyorum görümcemde büyük olanı varmıs almayın dedi ml değişince ağız kısmı farkediyor mu yani illa küçük mü almak gerek
Seda_krmnli42 Ozlem2206 evet bende sezeryan olacağı için ilk etapta sütüm gelmez ne olur ne olmaz diye bulundurmak istiyorum ama anne göğüs ucuna yakın yavaş akışlı olmasını istiyorum 😊
Poyrazin_annesi Seda_krmnli42 awent aldık ilk. Sonra duydumkı avent bıboronun uçları bulunmuyormus kalkmıs oyuzden lansınoh aldm
Seda_krmnli42 Ezozo nolur nolmaz lazım olabilir diye alıyorum sezeryan doğum olacak hemen sütüm gelmeyebilir 😊
Tgceetali_08 Seda_krmnli42 bende Philips avent aldım yiğenlerim ve çevremde gördüğüm tavsiyeler üzerine emzik de aynı şekilde Philips aldım
Febelinayy Ben ilk kızımda lansinoh aldım cokda memnun kaldım meme reddi yaşamadık yavaş akışlı zaten çekmeyince gelmiyo şimdi tekrar hamileyim yine aynısından alırım herlde 🌸
Aysegul3418 Seda_krmnli42 bizde dr brownsun aldik yorumlara bakarak ama acaba kullanip memnun kalan varmi