Kızlar ayrıntılı ultrason da rahim ağzı kısa denildi. Bugün özele gittim baktı 20mm dedi. Hastaneye yatış verdiler. Serklaja gerek yok dedi. Ağrı sancı açılma yok. Evde küçük çocuğum var kaynanam bizde. Ben hastanede kalmak istemiyorum burda daha çok stres oluyorum eve geçsem kaynanam bakar. Aklım evdeki evladımda. Hastanede bişey yaptıkları yok. Günlük de alttan bakacaklar galiba ne yapsam imza atıp çıksam mi. Şu zamanda napılır ki akıl verin kafayı yicem.. 22+4 haftalık hamileyim..