11 ocakta doğumum gerçekleşti 38+3de normal doğum oldu 6 ocakta nişanım geldi 10 ocakta kasılmalarım başladı gece 5e kadar evde sancı çektim ama daha fazla dayanamadım hastanede hemen evimizin arka tarafında bir dakkalık yoldu gittik 3 cm açılma vardı. Yatışım yapıldı epidural istedim sancı çekmemek için iki saat hiç bişey hissetmedim ama açılmamda durmuştu ebede dedi açılma ilerlemiyo suyumu patlattı açılma 6 cm oldu yine ilerlemedi bu sefer suni sancı taktı bi saate açılma 9 cm oldu sancıları hep hissettm nasıl epidural anlamadım ben. Sonra öğlen 12 gibi başladık doğuma 15:08 de doğdu kızım 3.480 gram ama çok acı çektim sanırsam doğru ıkınamadım. Hiç pozitif geçti diyemicem hastane iyiydi personellerde yurtdışında yaşıyorm burda oldu doğum ama yani dediğim gibi iyi geçmedi belkide ben yapamadm doğru nefes teknikleri ve ıkınma çok önemli benim korkudan anksiyetem tuttu sadece bağırdım ve deli gibi hareket ettim. Üç dikiş atıldı sonra eve çıkınca kabızlık sorunu yaşadım kaç gün fitilllerle çıkabildim kabus gibiydi.. şu an dikişlerim düştü ama endişeliyim acaba düzgün oldumu diye. Bebiş 23 günlük şu an geceleri durmuyo pek. Başlarda sağarak verdim sütüm gelmedi sonra anneminde ısrarıyla emmeye alıştrdm şimdi emiyo şükür bide memede uyumak istiyo altı mantar oldu bide onun sıkıntısını yaşadık neyseki nişastalı suyla silerek kuru tutarak ve kantaron yağıyla onuda atlattık. Şimdi kırkının çıkmasnı bekliyorum. Buraya pozitif normal doğum hikayem yazmak çok isterdim ama benm için negatif herkesin tecrübesi farklıdır tabi ama dikiş lohusalk derken pekte iyi hissetmedim annem yanımda o yardm ediyo yemeğe bebişe.. hemen geçmesini umuyorum bu günlerin umarım herkes sağlıkla bebişini kucağına alır..