32+4 bugün kontrole gittim kiloya bir buçuk dedi doktor ama olumlu veya olumsuz bir yorum yapmadı. Düşük mü kilosu acaba, 30 hafta üstü olanlar hep iki kilo üzeri yazmışlar 🙄
Zaten ilk defa gittiğim bir doktordu, devlet hastanesi bir de, hastayla muhatap bile olmadı sinir oldum ben de bişey sormadım 😒